Torsdag

Hej på er!

Min dag började sjukt dåligt! Jag hade en jättehemsk dröm och så gick allt skitlångsamt. Och snön var borta så det var bara slask kvar, och jag som skulle möta Isa vid bussen glömde att sätta i linserna så när jag var på väg till bussen var jag tvungen att rusa tillbaka och sätta i dom, och på vägen tillbaka så tappade jag skorna. Och på gympan spelade vi basket och jag kunde inte kasta för min arm var helt slapp, pga. att jag tog livmoderhalscancersprutan igår... En hemsk morgon alltså!

Men senare var det faktiskt kul, jag hade det kul och så hände några jättebra saker under lunchen. Så nu är jag på skitbra humör. Pappa ska snart beställa pizza, gott va? Jag älskar pizza, men vem gör inte det?! Hmm, jag har inget mer att skriva just nu, jag är bara glad hehe.. Vi hörs senare, pussisss!

Kommentarer
Postat av: bbb

hur många exakt läser din blogg? :)

2008-11-28 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0