Torsdag

Hej på er. Har ni haft en bra dag? Jag har haft en någolunda bra dag, rätt bra iallafall. Jag känner mig så sprallig hela tiden, mest för det händer mig helt osannolika (iallafall enligt mig, haha!) saker så jag blir glad överallt! Jag har varit i skolan hela dagen, jag är därför jättetrött. Vi slutade för ca 40 minuter sen och jag har varit ute med lillen redan och sitter just nu och kollar på lite tv. Men jag måste egentligen plugga, jag har matteprov imorgon och läxa i engelska.

Jag ska fixa te nu, men jag skriver väl nog ikväll om jag inte är helt död efter allt plugg. Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: isabella

fin header du har, baby :)

2008-11-14 @ 17:34:36
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0