Tråkar

Jag har riktigt tråkigt just nu. Större delen av dagen har gått åt att att kolla på tv, och dricka kaffe och äta mat. Jag har inte gjort något av det jag skulle, som städa och åka till stan. Men men, det är sånt här söndagar är till för, att se på alla repriser på tv och gräma sig över att helgen är så kort. Jag har precis målat naglarna och sitter och tar kort med vår (jätte)gamla webbkamera. Pappa ville inte köpa en ny, så jag ska önska mig en i julklapp. På tal om julklapp, jag har redan kommit på flera julklappar jag ska ge bort, och min egen önskelista den ska vi inte ens prata om. Haha jag önskar mig så sjukt mycket.. Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och kolla på Grey's Anatomy som börjar nu. Puss


Jag just nu, cool tröja va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0