Ben & Jerry's

Sitter och mumsar på en Ben & Jerry's Cookie Dough! Supergott, min absoluta favorit på Ben & Jerry's. Just det jag provade min vita nagelpenna idag, det blir faktiskt jättesnyggt, och den kostar ca 40 kr på Åhlens, tex. Om ett tag blir det Grey's, jag har hört att det här avsnittet ska vara jättespännande, och så har jag sett på reklamen (OBS! SPOILER IFALL NI INTE SETT!) att Meredith och Derek kommer bli tillsammans igen, och även Izzie och Alex. Åh vad jag har längtat efter det, M & D är ju självklara men just Izzie och Alex har jag längtat efter så länge! Hehe, as the tv-geek I am.

På tal om engelska, imorgon har jag engelskauppsats i skolan. Vi kommer sitta i 1 och en halv timma och skriva en uppsats om jag vet inte vad (vi får temat imorgon!). Visst, jag har superlätt för engelska men just historier/uppsatser är verkligen inte min grej. Jag skriver så jävla tråkiga sagor hahah! Nu ska jag kolla lite på Room Service, eller spela spel eller nåt, hehe. Vi hörs, älskar er! Puss



(Haha mina naglar är jättekorta för jag slutade bita på dem för bara ett tag sen, det blir alltid sådär av och till ni vet, hoppas dom förblir långa nu, eller längre. ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0