Fan..

Det här är den sämsta dagen någonsin. Okej jag överdriver lite, men ändå, fan vilken hemsk dag. Nu ska jag inte gå in på detaljer eller nåt men allt blir bara fel hela tiden. Och då menar jag inte småsaker som att jag glömde SO-boken så jag kan inte plugga till provet, utan stora saker.

Imorse vaknade jag flera gånger, men kom upp runt 11 eftersom jag gick och la mig rätt tidigt. Sen kom ett telefonsamtal som ledde från det ena till det andra. Sen kom jag iväg till tennisen som gick sktidåligt, och min tränare bara klagar på mig hela tiden! Sen skyndade jag mig hem, och när jag duschat rusade jag iväg för jag skulle hämta min lillebror från HANS tennis. Sen gick vi och köpte chips (2 påsar, en för oss och en för.. tja mitt lidande!) och nu sitter vi och äter och spelar tv-spel.

Jag måste städa snart och sen så kommer mormor och morfar på middag. Jag hoppas att eran lördag är bättre än min, och när jag tänker efter så VET jag att den är bättre än min, och ha det bra! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0