Fredag

Hejsan sötisar!

Jag hann inte skriva imorse, för att jag hade gymnastik som första lektion som började lite över 8, så jag hann som sagt inte. Jag har varit i skolan hela dagen och, klumpig som jag är, så glömde jag mina nycklar hemma så jag hade inga böcker på hela dagen. Det behövdes dock inte, för vi hade nästan inga lektioner där böckerna behövdes.

Idag på NO:n hade vi frågelåda om sex, haha. Det var skitkul, vi fick fråga frågor till killarna och de skulle sen svara. Dock var de flesta blyga, haha sånt är ju inte alls pinsamt tycker jag ;p

När jag kom hem från skolan så hade jag ju inga nycklar men jag var utanför dörren ett tag och då började min lilla hund gråta. Ni vet när hundar gråter, det är så jävla hemskt.. Jag gick upp till våra grannar och därifrån ringde jag min syster som jag mötte vid Medborgarplatsen och fick nycklar av henne. Sen gick jag hem, och gosade med min vovvsing. Nu ska jag äta skorpor och senare ikväll ska jag till Isa och kolla på Idol med henne och Isabella! Vi hörs, hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0