Fredag

Hello babes!

Sorry för sen uppdatering, men jag har haft annat för mig idag! Men det är äntligen fredag, jag är så glad. Älskar fredagar!
Dagen har varit jättebra, eller iallafall ganska bra! I morse vaknade jag och snoozade i 20 minuter, så fick jag jättebråttom till skolan, hehe. Vi hade gympa som första, så jag fick gå promenad med ett par stycken. Hela dagen har varit rätt chill, förutom franskaprovet på sista lektionen. Det var ganska svårt, jag har inte hunnit plugga så mycket.

Efter skolan gick jag och Isa hem till henne och drack te och pratade en stund, och sen var det någon jättekonstig kille som hette Kevin som sa att vi kände varandra, så Isa släpade iväg mig till dom, haha! Sen efter det var vi bara hemma hos henne och var inne lite på datan.

Snart ska jag äta middag, och ikväll kanske jag ska ut och träffa några kompisar. Får se om det blir så, hoppas det eftersom jag har varit sjuk så länge och äntligen håller på att bli frisk! Nu ska jag nog fixa mig lite, och sen äta! Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0