Girls-night-out

Hej babes!

Jag är på extremt bra humör, det är ju fredag och tjejkväll! Amanda fyller ju år! Jag kan berätta lite kort om min dag, eller typ vad som hände under dagen, haha. Jag var i skolan (sista dagen innan lovet!) och hade det ganska tråkigt hela dagen, och sen gick jag hem, för ingen vill följa med mig och shoppa (haha), och kollade på film med min storasyster och hennes kille.

Ska iväg till Amanda om ett tag, men jag måste fixa mig klart först. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig, eventuellt blir det jeans och något fint linne.  Jag ska försöka ta lite foton under kvällen, de blir säkert inte så men några bilder blir det nog iallafall (hoppas vi!). Men jag måste tyvärr rusa nu. Detta blev ett kort inlägg, men jag skriver mer imorgon, promise! Pussar till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0