God morgon!

Ah, gud vad jag är trött. Idag var det lite extra svårt att ta mig upp ur sängen, men den var ju så skön. Har inga planer för dagen mer än fotbollsträning, annars är hela dagen fri. Jag tror att min halsduk kommer idag, har längtat, hihi. Och imorgon, då är det höstlov! Fatta vad härligt, så himla nice!

Snart ska jag iväg och äta frukost i skolan med Isa och Isabella, får se om de kommer idag. Igår hade nämligen vi bestämt det, men Isabella kom aldrig. Haha, glömsk man kan vara! Så om jag ska hinna gå dit måste jag nog börja fixa mig iordning nu, och ringa och se till att de kommer så att jag inte blir ensam där... Men vi hörs senare idag, hugs!

Kommentarer
Postat av: isabellau

god morgooon =D

2008-10-23 @ 13:24:13
Postat av: isabellassss

men halloo, du kom faktiskt några minuter försenad .... :D :) neeeeehj ´ROLIGAST :](en liten dvärgsmurf som gärna vill bli din vän) :) (vår humor)

2008-10-23 @ 15:00:54
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Miranda

ja :P

men vår humor äger förfan, fast det ska vara dvärgsmiley och inte dvärgsmurf :P

2008-10-23 @ 15:24:27
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0