Höst, buhu

Fan, jag kom nyss hem. Gick hem rätt tidigt, men hur fan ska man kunna vara ute när man fryser ihjäl!? Det är så jäkla kallt ute, jag menar, såhär kallt ska det väl inte vara i början av oktober? Ja kvällen var rätt tråkig, vi bara drog runt och frös. Snackade med några vi känner ett tag men annars var vi ensamma och hade tråkigt..

Just nu sitter jag och kollar på the OC säsong 1, när Oliver är med (om ni nu har sett OC säsong 1 vet ni kanske hur mycket man hatar honom!). Imorron blir det plugg hela dan, med Isa och Isabella, på måndag har vi nämligen engelska prov. Nu ska jag kolla vidare på OC och dricka te och äta kanelbulle, idag är det ju kanelbulledagen =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hah ååh vad jag fick lust att se OC vad länge sen! :)<3

2008-10-05 @ 18:21:44
URL: http://hannasnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0