Jävla blondin, haha

DU VILL:
(x) Bli känd
(x) Vara blond
(x) Inte vara ensam
(x) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
(x) Operera brösten eller läpparna
(x) Vara singel
(x) Vara med i tv
(x) Flytta hemifrån - nää stanna hemma hos mami och papi hela liivet!
(x) Bli modell
Summa: 9

DU HAR/(HAR HAFT):
(x) blont hår
(x) Minst 4 olika parfymer
(x) Ramlat av en stol när den stått stilla
(x) Använt urringade linnen
(x) Däckat
(x) Spytt offentligt
(x) Ramlat i en trappa
(x) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
(x) Kollat i nån killes porrtidning
( ) Gått runt med en t-shirt som det står "SLITZ" på
( ) Haft sex med flera samtidigt
(x) Gått med kortkort kjol eller shorts
(x) Strippat - dock inte seriöst
(x) Använt ord som du själv inte kan förklara
(x) Hånglat med mer än 3 pers på en kväll
(x) Haft rosa nagellack
( ) Fått IG på ett prov
(x) Överdrivet mycket läppglans ibland
(x) Blivit utskälld av en lärare
(x) Stringtrosor
( ) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
(x) Bedömt någon efter utseendet
(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch,  osv..
( ) Varit med barn
(x) Gråtit för att få uppmärksamhet
( ) Äger en liten hund
(x) Tappat bort väldigt mycket saker
(x) Sängkläder i siden
(x) Bitchslapat nån
(x) Mycket mascara
(x) Varit otrogen
(x) Löshår
(x) Brun-utan-sol 
Summa: 29

DU TYCKER OM ATT/BRUKAR:
(x) Titta på folk
(x) Dansa vilt
(x) Vakna upp bredvid en främmande kille
(x) Kramas
(x) Sola
(x) Gå i mysbyxor - hemma
(x) Ha "stövlar" eller klackade skor
(x) Sminka dig
(x) Ta skumbad
(x) Dricka alkohol
(x) Fixa med andras hår
(x) Sminka andra på skoj
(x) Shoppa
( ) Titta på snyftfilmer
(x) Bära färgen rosa
(x) Bära smycken
( ) Ha brunkräm eller foundation
(x) Ha läppstift
(x) Knäppa "ego kort"
(x) Sova naken
(x) säga "blonda" saker
( ) Ha Lösanaglar
(x) Umgås med killar
(x) Vara olydig
(x) Få/ge massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(x) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
(x) Retas
(x) Slåss
(x) Tjafsa
(x) Skoja
(x) Göra manikyr/pedikyr
(x) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
(x) Ligga på beachen och glassa
Summa: 37

DU GILLAR:
(x) Killar
(x) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
(x) Att visa dig naken
(x) Att ragga
(x) Att träffa nytt folk
(x) Göra "spa" behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv- serier

summa: 9

Summa: 84 % blond, haha fyfan kan det verkligen stämma?


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla, du gillar inte att vakna upp hos en främmande kille för det har du aldrig gjort. plus att du gillar inte att dricka. det gör du bara för att alla andra gör det

2008-10-11 @ 18:56:38
Postat av: Miranda

Hmm, haha jag kanske skulle gilla det eller hur, vad tror du? Och jag väljer själv om jag vill dricka eller inte, jag skulle aldrig dricka om jag inte tyckte om det? Och det är väldigt barnsligt att vara anonym!

2008-10-11 @ 19:22:38
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har aldrig deckat

2008-10-11 @ 20:51:34
Postat av: Miranda

Haha dels, jo, och dels vem är du som tror att du vet så mycket om mig då?

2008-10-11 @ 21:02:28
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: ANONYM 100 %

Jag är väl anonym när jag vill lika så som du "däckar" :P

2008-10-26 @ 12:51:23
Postat av: Miranda

okej nice, haha. vem du än är, så kan du inte veta om jag har gjort det. haha, ingen vet allt om mig so.. om jag säger det är det ju sant, eller hur?

2008-10-26 @ 16:07:34
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0