Jävla busskort..

Usch vad jag är på dåligt humör. Mitt busskort är borta! Antagligen stulet, jag menar vad annars? Det låg i min väska hela dagen ända tills jag skulle åka hem, då jag upptäckte att det var borta. Fyfan, den här dagen har varit hemsk. Först på morgonen blev jag utslängd från köket av min pappa, så jag kunde inte äta frukost. Vi bråkade jättemycket, och efteråt i skolan var tvungen att skriva min engelskauppsats på tom mage.

När jag kom hem (var tvungen att gå!!!) så skulle jag hitta det där pappret där koden till mitt busskort står, så jag får ett nytt gratis, är borta. Vilken jävla dag, va? Om det är någon som, troligen inte, har hittat mitt busskort, så ring, mitt nummer står på baksidan av kortet.. Nu ska jag nog kolla på tv, och dränka mina sorger i riskakor.. Hoppas eran dag är bättre än min.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0