Kallt

Hej raringar!

Sitter och hackar tänderna i min säng. Gosh, det är så jävla kallt. Håller nog på att få feber eller något.. Ikväll ska vi ha något slags halloweenfirande för några andra familjer, och vi ska äta mycket, och sånt. Ser inte fram emot kvällen särskilt mycket, men att äta.. DET ser jag fram emot. Hihi.

Jag skriver inte så mycket nu för tiden, men det är för att det är lov och det händer inte särskilt mycket på dagarna. Men när skolan startar igen så kommer det nog bli bättre, men inte nu. Idag har jag bara städat och kollat på tv och frysit häcken av mig, inget annat. Och ikväll ska jag nog inte ut, eller om någon ska det hänger jag nog på, men annars så är jag nog inne och äter. Haha, höstlov är verkligen bara till för att man ska bli tjock, man äter typ hela tiden. Eller iallafall jag... He he. 

Nu ska jag gå ut i vardagsrummet och hälsa på gästerna, jag tror några har kommit nu. Men vi hörs allesammans, kisses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0