Klantig

Haha, jag är klantig, I know. Jag sa ju att jag skulle plugga franska ikväll (vilket jag verkligen måste, btw!) och så tog jag hem engelska-böckerna istället! Kan man vara dummare? Okej för att dom har typ samma storlek men annars är det ingen likhet. Haha! Så då får jag plugga imorgon bitti i skolan istället. Jag kan göra det under gympan, ska ju inte vara med pga. sjukdom.

Jag kom nyss in efter en promenad med Moses, och jag kände hur kallt det har blivit. I morse när jag gick till skolan frös jag jättemycket, trots att jag hade jättetjock tjocktröja och en varm jacka ovanpå det! Hösten är här! Nu ska jag dricka te och kolla lite på Vänner. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0