Lördag

Höstlov! Det är höstlov nu, så himla skönt. Vaknade för någon halvtimme sen, trött som fan. Haha, jag somnade i soffan framför tvn igår, med smink och allt. Sen gick jag på något konstigt sett in till sovrummet, för klockan 8 vaknade jag och tvättade av allt sminket och tog ur linserna och allt! Sen somnade jag om och sov i några timmar till, tills lilla vovven hoppade in, dyngsur, och nosade mig i ansiktet. Blött? Ja. Irriterande? Ja. Gulligt? Nja, det måste jag nästan svara ja på det med. Så himlans söt!

Godmorgon förresten! Idag, på första höstlovsdagen (jag vet jag tjatar om det!) ska jag ut och shoppa med Isa. Måste handla lite grejer, och eftersom hon åker till Norrland nu, imorgon eller på måndag, så ska vi säkert fika också. Men innan måste jag gå på min jävla tennis. Fan vad irriterande, usch usch usch, det är ju höstlov och då ska man inte behöva träna. Men min pappa insisterade!

Ikväll är det ju middag, som sagt, men resten av veckan har jag kvällarna fria. Eller nästan i varje fall. Jag har bestämt med Elin att vi ska gå på bio. High School Musical 3, hihi cheesy, I know. Och så ska jag och Mirjam på den där nya vampyrfilmen, Låt Den Rätte Komma In, som verkar sjukt bra. Jag har läst boken, och den är världsbäst! Men nu måste jag byta om till träningskläder, så jag återkommer! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0