Lördag kväll

Hej allesammans!

Har nyss ätit mormors sjukt goda äppelkaka och håller på att spy av mättnad, haha. Nu mår jag mycket bättre än tidigare, det är jätteskönt.

Ingen utekväll för mig,  mormor och morfar åt som sagt middag här och under måltiden pratade vi om att vi ska flytta till Australien, om typ 1 och ett halvt år men ändå.. Först var jag rätt skeptisk till det hela, för om vi bor där ett år kommer jag eventuellt behöva gå om 1:a året på gymnasiet, men mamma säger att hon ska prata med Skolverket! Jag kommer, om det blir av, få gå på High School och lära mig att surfa och sånt. Fy fan vad coolt!

Senare ikväll ska jag nog kolla lite på The OC, haha jag har kommit in i en "OC-kris" igen! Imorgon blir det nog en massa plugg men fan att jag glömde SO-böckerna, men Isa och jag skulle plugga tillsammans så hon har säkert några! Vi hörs, kisses!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Guud var roligt :O<3

2008-10-11 @ 23:42:45
URL: http://hannasnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0