Lördag

Hejsan!

Nu är det lördag, och jag är sjukt trött redan, trots att klockan bara är typ 3. Jag gick upp halv sju imorse, på den där fotbolls-grejen. Det kan jag berätta lite om:

Vi skulle vara där 8, men alla var där runt 20 över. Vi fick hjälpa till med att hämta bollar, vattenflaskor och kläder, och när vi kom in på planen igen var det typ 100 barn där, haha! Jag och Angelica fick ta hand om jättemånga barn, som i början var rätt jobbiga! Men på slutet var alla jättesöta, jag och mitt riktiga lag körde match mot några killar, och dom hejade på mig jättemycket. Så söta! Dom ville ha mig och Angelica nästa år igen :')

Idag har jag no idea om vad jag ska göra, ingen ska typ ut ikväll och Angelica skulle ringa mig ifall hon skulle ut.. Kanske ska gå och sova nu, är jättetrött. Och så har jag ont i benet, har sträckt mig. Kanske jag äter nåt också. Jaja, hoppas ni får en bra lördag, kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0