Måndag

Hej babes!

Hur har eran dag varit? Min vecka har börjat bra, det enda "jobbiga" med dagen var väl att vi hade SO-prov. Åh jag blir så trött på alla lärare som ger en oändligt med plugg och bara tar med ca 1/10 av allt på proven. Jag tror det gick sådär, hoppas vi får tillbaka provresultaten snart.

Måndag är en ganska kort dag i skolan för min del, så efter skolan gick jag, Isabella och Isa hem till Isabella och myste. Vi åt äppelkaka och pratade och jag testade hennes pappas Orbitrek Elite, en sån där från Tv-Shop ni vet? Så himla cool, måste införskaffa en...

Jag kom hem för en kort stund sen bara och jag ska snart äta mat, om det blir någon vill säga. Imorgon har vi något som kallas "Hej-dagen" i min skola. Haha askul man ska säga hej till alla man ser, fast det gör jag visserligen redan..
Ikväll ska jag nog sova tidigt, jag är jättetrött. Vi hörs nog senare, puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0