Måndag

God morgon bloggen!

Jag vaknade för typ 20 minuter sen, jag har ju sovmorgon idag. Jätteskönt med det verkligen, jag har inga sovmorgonar nu för tiden.

Det känns som den här veckan kommer bli mycket bättre än förra, morgonen har börjat bra. Dock råkade pappa väcka mig klockan sju, skrikandes: MIRANDA, DU MÅSTE VAKNA! Jag vart ganska irriterad, men jag somnade om sen ändå, vilket är ganska lätt i min mysiga (!!!) säng. Nu ska jag fixa iordning mig, mamma håller på att ropa om att jag ska ta mina vitaminer. ;p Puss på er, så hörs vi efter skolan! (Har jag nämnt att jag slutar 2 varje dag? =))

Kommentarer
Postat av: isabellaaaahhhh

god moooorning baby

2008-10-23 @ 13:25:26
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0