Måndag

God morgon på er!

Jag ska snart gå ut med hunden, men jag måste ta mig lite kaffe först. Gud jag är så otroligt trött, mamma väckte mig vid nio, men jag somnade om. Förresten, har ni sovit gott? Jag hade lite mardrömmar, jag drömde om Låt Den Rätte Komma In, fast i en jätteläskig verision, haha! Idag måste jag shoppa, hoppas Elin vill följa med. Om hon gör det går vi väl även på bio ikväll.. Idag ska jag vara bättre på att blogga än igår, promise! Men nu måste jag ta ut lillen, han står och hänger vid dörren! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: isabella

ja du är jättefin (H)

2008-10-27 @ 12:07:42
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: L

hihiiiiiiiiii inte :) <3

2008-10-27 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0