Måndag

Tja!

Har ni haft en bra dag än så länge? Jag har faktiskt haft en ganska skön dag, inte så stressig. Jag berättade ju att jag hade engelskaprov idag? Det gick rätt bra tror jag, satsar så klart på ett MVG men jag vet inte om jag får det, hade inte övat så jättemycket..

På lunchen (som inte direkt var jättegod) gick jag och Isabella och köpte godis, eller jag, för Isabella har godisförbud, haha fattar inte hur hon klarar. Vi hade lång lunch så Isabella och jag gick en promenad ute i det fina vädret. Det har varit jätteskönt idag, soligt och varmt! =)

Sen fick vi sluta tidigare, för vår svenskalärare ställde in sista lektionen och sa att vi skulle få tid att tänka ut en berättelse, hihi. Så jag gick hem och nu sitter jag och äter bullar, hittade dom i frysen. Sitter bra i magen, haha! Vi hörs senare, ikväll är det Cityakuten, ser fram emot det, hihi. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0