Middag och bio

Hejsan raringar! Jag ska snart iväg på middag med familjen, vi ska äta indiskt. Jättegott, speciellt om det är starkt. Senare ikväll ska jag träffa Elin och vi ska gå på bio i stan. På High School Musical 3. Så töntigt, men jag bara måste se sen.

Under dagen har jag inte gjort någonting alls. Spelat spel och pratat med Isa hela dagen. Inte ätit någon heller kom jag på. Jag har bara druckit varm choklad (VÅR OBOY VAR MÖRK CHOKLAD!) med vispgrädde och ätit texmexkrydda. Haha, äcklig blandning. Nu måste jag ta på mig lite kläder, får väl bli något varmt till det kalla vädret, och fixa iordning mig. Men vi hörs senare, pussen! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa en matblogg satans kärring..!!!!

2008-12-06 @ 01:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0