Min onsdag

Hejsan allihopa!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på One Tree Hill, och har en värkande hand. Det är för att jag brände fingret idag på Hemkunskapen. Vi hade "rotfrukt-tema" och jag och Paloma lagade grönsaksgryta, den vart faktiskt jättegod. Till det fick vi rödbetssoppa, ris, gratäng, rostade rotfrukter och äppelpaj. Allt med rotfrukter.

Efter HK:n så stannade jag och Isa kvar och väntade med Johanna R på att hennes italienska skulle börja (jag slutade ju förra veckan) och sen träffade vi några andra vi "känner" och pratade lite med dom. Sen åkte jag hem och sen dess har jag kollat på tv och ojat mig över mitt onda finger. Nyss tog jag en Nurofen mot mitt finger och min feber. Ja, nu ska jag fortsätta kolla på lite tv och sen fixa lite te och nåt att äta. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle skriva it min blogg adress:O:O

2008-10-01 @ 17:51:42
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0