Onsdag

Hej gullisar!

Hur har eran dag varit? Min har varit bra, väldligt rolig. Eftersom vi har temavecka har vi varit i en annan del av skolan än vi brukar, och där går det en massa roliga små barn som jag pratar med hela tiden. Och så har vi inte gjort något annat på lektionerna än att fixa varandras hår, nice hihih.

Ursäkta, men är det inte sjukt kallt ute nu för tiden? Det känns som det har blivit vinter redan, plus att jag blir alltid så jäkla trött på vintern, och jag är verkligen trött nu med. Eller typ övertrött, så att jag blir hyperaktiv. Hahahahahaha vet ni? Jag har typ ett "rykte" på min skola om att jag är hyperaktiv, haha helt insane.

Senare idag ska jag ha teater, vi har börjat med en pjäs nu. En bisarr julafton heter den. Så himla kul! Den handlar typ om 2 familjer som ska fira jul tillsammans och så händer det massa sjuka grejer hela tiden. Men det jobbiga är att varje vecka på teatern så är jag så jävla trött så att jag inte kan spela.. Det är så dåligt, eftersom jag faktiskt älskar att spela teater. Får väl dricka typ 10 koppar kaffe, eller nåt.

Men nu sitter jag och kollar på tv, och om ett par minuter börjar One Tree Hill. Men nu ska jag fixa kaffe, och hämta en filt. Men vi hörs senare ikväll för nu ska jag gå. Ikväll är det ju Grey's Anatomy! 1:a avsnittet på säsong 5, yey! Har läst lite spoilers så jag vet att det kommer bli hur spännande som helst, men jag ska inte avslöja något till er! Kramis!


Hahah ursäkta mitt fina ansiktuttryck, orkade inte vara seriös. Men kolla mitt skitcoola våfflade hår.


Hihi hon är så söt som man kan bli. Och snyggt hår, eller vad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är helt otroligt, bli medlem här (gratisgenerationen)



http://www.gratisgen.se/ref/95392



och få helt otroliga saker hur fort och enkelt som helst!

2008-10-22 @ 16:38:49
Postat av: Anonym

amen fyfan vad jag ser ut, :P hahahaha du är ju coolasteb miranda

2008-10-22 @ 21:53:33
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja.. ingen sexbomb de där inte.. nejnej

2008-10-28 @ 13:01:13
Postat av: Miranda

haha vilket menar du nu?

2008-10-28 @ 13:53:25
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

HON I ROSA OCH VITT

2008-11-14 @ 19:22:55
Postat av: Miranda

Jo hon är ju skitsöt ju!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 23:44:43
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

VOFFLAT HÅÅRR :SDDDDDDD

2008-12-06 @ 03:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0