Onsdag

God morgon bloggen!

Har ni sovit gott? Jag sov jättebra faktiskt, dock väcktes jag vid sju av att min dörr stod öppen, men jag somnade om. Jag hade konstiga drömmar, jag har haft det den här veckan, idag drömde jag om första dagen i skolan efter höstlovet.. Det hände skitkonstiga saker, haha.

Idag har jag inga planer, inga stora iallafall. Jag måste städa mitt rum, det är sjukt stökit där inne. Sen ikväll vill jag göra någonting. Jag är sugen på att gå ut.. Igår var jag hemma hos Isabella och kollade på Desperate Housewifes. Vi åt popcorn också, riktigt gott, fast mina blev lite för salta.. Haha.

Nyss kom pappa hem, han har köpt lunch till mig och min syster, någon thaimat. Riktigt gott. Haha, det blir min frukost för jag har inte hunnit äta någon. Men nu ropar han från köket. Vi hörs senare, puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: isabella

men poppe e endå mumme :), ses i morrn! <3

2008-10-31 @ 17:00:29
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Anonym

TÖNTTTTTTTTTTT

2008-11-04 @ 16:09:55
Postat av: Miranda

Hahahah vadå då?

2008-11-04 @ 16:12:24
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0