Söndag

Hej på er alla!

Jag har inte kunnat skriva för jag var tvungen att åka till landet. Jag kom hem för några timmar sen och jag har kollat på tv ända sen dess. Den här helgen har varit sjukt jobbig, det känns som allt bara blir fel vad man än gör. Allt är så himla jobbigt just nu, allting! Jag vet inte vad man ska göra när allt blir fel.

Jag ska försöka berätta lite om helgen, men jag är verkligen inte på humör för att skriva. I fredags sov jag, Isa och Isabella hos Isa, först var vi hemma hos Isas pappa och myste lite, och sen så åkte vi hem till Isas mamma och sov där. Sen på lördagen så åkte jag ut till landet (*suck*) och var där, och sen åkte jag hem idag, på söndagen! Nu ska jag fortsätta kolla på tv, och sen kanske sova ett tag. Jag är trötter! Men jag kanske skriver ikväll, vi hörs! Puss!


Här är lite bilder från fredagen!

Hahah jag = svullarN


Sötnosar haha :)


Gulliga, huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0