Tisdag

God morgon!

Det här hinner bara bli ett kort inlägg, för jag måste snart iväg till skolan. Har ni sovit gott förresten? Det har jag, jag vaknade av väckarklockan klockan 8, och just nu är jag så trött så att jag skulle kunna sova i typ 4 timmar till.. Men det går ju dock inte, för idag ska vi på studiebesök till en frisörsalong och fråga frågor.

Det var nåt jag hade glömt.. just det! Någon bad mig att jag skulle ta mera bilder, så jag ska försöka med det idag. Fast det blir med mobilkameran, då min riktiga är trasig, som verkligen suger. Men men, man får ta vad man har.
Jag har nyss ätit frukost så jag måste klä på mig och sedan rusa iväg till skolan. Skönt att busskortet är tillbaka så att jag slipper den där jäkla bussremsan. Jag hinner nog skriva ikväll, både före och efter min innebandyträning.

Jag måste bara säga något jättebra, eller jag tycker det är jättebra. Ni vet att Gina Tricot inte haft någon webbshop? Nu har de fått det! Så jag ska köpa en jättejättemysig halsduk därifrån, som är slut i alla affärer. Och så får jag väl köpa något mer också, haha. Men nu måste jag fixa iordning mig. Vi hörs, adios!

Kommentarer
Postat av: --

varför tar du bussen?

2008-10-21 @ 16:04:19
Postat av: Miranda

Haha, jo för att jag är så lat och trött för att gå. Hur så? ;p

2008-10-21 @ 16:22:12
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0