Tisdag

God morgon bloggen!

Jag vakade för ett litet tag sedan, är riktigt trött.. Men jag sov jättegott, dock hade jag konstiga drömmar.. Haha!
Jag sitter just nu och kollar på lite tv, snart ska vi väl äta frukost tror jag. Idag har jag inget planerat, om jag ska ut ikväll kommer jag väl sitta inne och kolla på tv och äta hela dagen, haha. Och sen måste jag städa också, mitt rum ser ut som ett helvete! 
 
Mamma ringde nyss, hon sa att hon hade sett Johan och Lars från Idol på Jerusalem Kebab, nära mig! Jag är så arg på henne, för hon sa inget till dem. Haha men jaja, coolt iallafall, nu vet jag att de hänger på söder. Kanske jag får syn på dem någon gång om jag har tur. Men jag ska fixa lite frukost nu, och sen ska jag ut och köpa chips, hehe.. Vi hörs senare, hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0