Tisdag

Hej sötnosar!

Jag är glad idag! Ni vet såna dagar där allting går bra? En sån har jag idag! Så himla bra! Mest är jag väl glad för att jag fick MVG på matteprovet (!!!) det var bara 1 till förutom jag i både E och D som fick MVG! Och sen gav mamma mig en present för jag var så duktig, hihi. Jag fick en sån där Body Butter från The Body Shop, en med "Pink Gapefruit"

På dagen så gjorde Paloma "tatueringar" på oss, haha men seriöst dom vart skitsnygga! Hon är så duktig, hon borde verkligen bli tatuerare på riktigt! Nu sitter jag och äter popcorn och kollar på tv. Vi hörs senare ikväll, efter min innebandy. Kram ♥


Paloma när hon tatuerar ;P


Visst är hon duktig? ;)


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0