Torsdag

Bonjour!

Jag är jättetrött, alltså j-ä-t-t-e-t-r-ö-t-t! Jag har varit i skolan idag, min längsta dag. Mellan 8.20 och 15.10. Vår första var gympa, vem fan lägger gympa som 1:a lektion på schemat? På SO:n idag gick vi igenom vad vi skulle ha på provet på måndag. Det är skitmycket att plugga så jag och Isa bestämde att vi ska gå och fika någonstans och plugga där.

På Projekttiden jobbade vi med någon grej så jag och Isabella jobbade ihop. Sen åkte jag och Isa en snabbis in till Ringen efter skolan, och sen gick jag hem.

Nu sitter jag och äter kanelbullar och kollar på tv, egentligen har jag träning klockan 17.30 men jag vet inte om jag ska gå. Jag har NO-prov imorron och måste plugga, och så är jag så trött. Men jag får se, jag kanske går ändå, har inte tränat nästan nåt på hela veckan. Nu måste jag kolla vidare, det är superspännande! Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0