Torsdag

Hejsan sötnosar!

Jag kom nyss hem, utifrån det kalla, blöta. Jag har varit på centralbadet idag med Mirjam och mamma, därför har jag inte kunnat skriva något idag. Där var det underbart, jättechill och mysigt. Vi badade bubbelpool och simmade och badade thermalbad, och så solade vi solarium. Så nu är jag brun, och avslappnad.

Ikväll har jag inga planer, jag ska nog bara vara hemma och kolla på Heroes, och sova tidigt. Ingen går ut om kvällarna längre, tråkigt. Men ikväll är det inte direkt gå-ut-väder. Iskallt, regnigt och blött. Usch! Nej, en sån här dag ska man köpa en påse chips och ha tv-kväll. Ska kolla lite på tv nu, men vi hörs antingen senare ikväll, eller imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0