Tråkigt..

Förlåt för dålig uppdatering idag, har inte orkat blogga. Detta har varit en sjukt seg dag, en riktig söndag med andra ord. På förmiddagen var jag på Mirjams café, och jag fick en gratis sallad, förövrigt den godaste salladen jag någonsin ätit, och bulle och läsk. Jag var där i några timmar och sen åkte jag hem och åt chips och dip, så himla gott! Sen dess har jag varit hemma och bara haft det sjukt tråkigt, ingen ville gå ut ikväll så jag stannade hemma. Nu vet jag inte vad jag ska göra, är så himla rastlös och uttråkad. Jag vill ha något att äta, kanske pallrar mig ner till affären och köper en Ben (& Jerry's). Kanske hyr en film.. Aja, förlåt än en gång för tråkig bloggdag, jag ska vara bättre på att blogga imorgon! Men vi hörs, kanske jag skriver något lite senare ikväll. Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0