UB och DH

Hello!

Ugly Betty tog precis slut och om bara ett par minuter börjar Desperate Housewifes. Jag ska nog göra mig en kopp Chai Latte och ha manikyr, jag köpte en sån där vit nagelpenna idag. Hur har er dag sett ut, btw? Min har varit bra, dock har jag varit på dåligt humör hela eftermiddagen, men men..


Idag var jag i skolan och där hände inget särskilt.. Eller jo, vi hade ju Hej-dagen och jag fick typ 40 pepparkakor. Det var jättegott, men snällare blev jag nog inte.. Efter skolan gick jag hem och åt nachos och sen så kollade jag lite på One Tree Hill. Sen kom Elin och vi gick och handlade, och sen hem och åt. Efter det rusade jag iväg till innebandyn och jag kom hem bara för ett tag sen.


När jag gick hem kom jag att tänka på hur mörk det har blivit, det är verkligen riktig höst nu, på alla sätt. Hoppas det blir lite varmare nu till helgen då jag ska ut till landet. Det är verkligen inget jag vill men jag måste, enligt mina föräldrar. Nu så är det paus i DH så jag kan passa på att fixa lite Chai, och sånt. Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0