Ciao

Hello!

Sitter och äter choklad och kollar på lite tv. Jag får inte gå på fotbollen än för jag har ju varit/är sjuk. Men på lördag, då smäller det! Hehe, nej men alltså då är det "Reymersdagen" med fotbollen, och vi ska coacha lag, det ska bli fett kul. Jag och Angelica ska coacha tillsammans. Det kommer bli fett kul! Ända nackdelen är att det är mellan 8-16, så jag måste gå upp 7, på en lördag!!! :O

Idag har jag varit i skolan, som sagt. Egentligen skulle jag haft franska-prov, men efter att jag hade gjort mitt bästa (typ fyllt i mindre än varannan rad) så sa jag att jag ville göra det imorron så jag kunde plugga mer så jag måste plugga stenhårt ikväll. Har någon några pluggtips? Vi hörs kanske ikväll (troligen) kram!


Hahah Isa spanar på killar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bästa är att bara öva,öva,öva tills det sitter!!

2008-10-02 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0