Ciao

Jag sitter och kollar på Gina Tricots hemsida, och så fort mamma kommer hem ska vi beställa hem den där halsduken. Bra va? Jag sa ju att jag skulle ta lite bilder idag, men det blev typ inga alls. Förlåt, jag kommer iallafall ta några imorgon i skolan, då vi ska göra frisyrer, så de blir det iallafall kort på. Just nu, förutom datan, sitter jag och kollar på tv, och ska snart fixa lite te.

Idag har jag varit i skolan, eller iallafall ett par timmar. På morgonen gick jag bara dit för att säga hej, sedan gick jag, Isabella och Melinda till en frisörsalong som heter Baresso, där vi fick ställa lite frågor till en arbetare. Efter det, det tog bara typ 10 minuter, gick vi till ICA och köpte glass, M & I köpte bara glasspinnar men jag köpte ett helt paket mangoglass. Så himla gott!

Sen gick vi alla hem till mig och körde Sanning i Flaskan, as we always do, hehe. Sen orkade vi inte vara hemma längre, då min storasyster kom hem med alla hennes kompisar, så vi åkte till Ringen och kollade lite i affärer, och sen åt jag cheesburgare på McDonalds. Där inne träffade jag Sofi och Sandra, de hade tydligen rast eller nåt. Men sen åkte jag, I & M tillbaka till skolan och åt lunch. (Haha jag vet, jag åt först glass, sen cheesburgare och sen lunch). Efter det hade vi bara skola i 30 minuter, och sen gick jag hem.

Nu ska jag bara ta det lungt, och chilla en stund. Dricka lite te, och om en halvtimma börjar One Tree Hill. Efter det har jag innebandyträning, och direkt efter måste jag hem till Ugly Betty och Desperate Housewifes. Så jag skriver väl någon gång runt halv 9/9. Pussar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0