Night

Nu är jag hemma, eller jag har varit det ganska länge nu. Grey's började nyss, det är spännande redan från första stund.. Herregud, det har nog inte gått ett enda avsnitt utan att jag börjar gråta!

På teatern var det jättekul! Tjejerna där är otroligt trevliga, och jag och en tjej som heter Helga fick världens skrattanfall, jag började nästan gråta. Vi har iallafall övat igenom hela pjäsen nu, en gång. Och vi kanske ska spela upp på någon slags "julvecka" på en stor scen. Låter jättekul tycker jag!

Jag och min mamma har pratar höstlovsplaner under veckan. Vi (hon egentligen) funderar på en 24 timmars kryssning, och då kan vi passa på att gå på spa. Himlans mysigt asså. Dock ska jag vara hemma resten av lovet, men det är ganska skönt, bara slappa i en vecka. Har några planer, iallafall för helgen, på fredag fyller Amanda år, då ska ett par tjejer och jag vara hemma hos henne och mysa! Och sen på lördag ska jag och min familj gå på middag hos några vi känner, och jag tror nog att en annan familj också ska vara där, och i den familjen finns min kompis, haha.

Nu ska jag kolla vidare på Grey's, pausen är typ slut nu. Och mammsen sa att ett "bekräftningsmail" har kommit, så min mysiga halsduk borde komma imorgon. Då är det även fotbollsträning, kom jag nyss på, och då kommer jag träffa lilla Isak, min baby haha! Vi hörs, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0