Tv-kväll

Nu har jag kommit hem från träningen! Är lite smått irriterad, och rätt ledsen. Jag vet inte varför, eller irriterad-delen vet jag, men det är inget stort. Ledsen-delen, tja jag vet väl vad jag är ledsen för men det är så mycket. Dåligt samvete för en grej, jag håller på att förlora min allra bästa vän. Okej, jag vet det är otroligt ointressant att läsa, så ni kan skippa det här om ni vill.

Jag ska sluta skriva om det här, så jag kan skriva om något annat. Ugly Betty tog nyss slut och nu har Desperate Housewifes precis börjat. En riktig tv-kväll med andra ord, och jag sitter och myser i soffan med glass. Men nu ska jag kolla vidare, så hörs vi imorgon? Kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

schyst att du skriver att isabella är din allra bästa vän.

2008-10-22 @ 15:43:28
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0