Baby

Hej!

Sitter hemma hos Isas morbror och Isa håller på och "nattar" Lily, hennes kusin. Hon är typ 13 månader, urgullig, bara det att hon är jättetrött och grinig, eller inte längre men nyss. Ja, dagen har varit jätteseg. Vaknade klockan 7 och gick upp, pappa gick till jobbet typ 10 över så jag fick fixa frukost och sånt. Åt i och för sig inte så mycket, men ändå! Sen i skolan var  det jättetråkigt. Eller inte allt, men allt förutom NO:n. På sista lektionen, svenska, somnade jag. Haha, ack så pinsamt får verkligen inte hända igen. Efter skolan, vi fick sluta lite tidigare för att ingen lyssnade på svenskan, så åkte jag och Isa in till dramaten (vi hade någon konstig svenska-uppgift) och sen gick vi till donken och åt och efter det åkte vi direkt till Isas morbror. Nu så ska vi väl hitta på något att göra, babyns mamma kommer hem runt kvart över 7, så vi får hitta på något tills dess.

Har inte fått koll på kameran än, den är helt trasig, men när jag fixar den så blir det bilder. Lovar! Någon gång i veckan så ska jag och Isa och Isabella plugga på Wayne's, vi har så jädrans mycket prov de kommande veckorna! Ska dricka lite te nu, men hoppas ni haft en bra dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0