Friday

Hej sötisar!

Sorry för sen uppdatering, har haft fullt upp hela dagen. Vi hade matteprov i morse, det gick jättebra, tror nog jag får MVG, hihi. Efter skolan åkte jag och Isa och träffade Tove, hon gick i vår klass förra året men bytte tyvärr vid sommarn. Vi gick i affärer och fikade och sånt, hade det allmänt mysigt. Sen när vi var inne på Bikbok, skulle köpa en söt stickad tröja, så ringde pappa och påminde mig och fotbollsmatchen jag hade, om 5 minuter!!! Så jag sa hejdå till tjejerna och rusade hem och bytte om. Kom 20 minuter försent till matchen men som tur var hade vi lång uppvärmning så jag hann iallafall. Matchen gick superbra! Gjorde mål, 1-0, och slutresultatet blev 2-1 till oss! Nice!

Helgens planer blev inställda, av personliga problem haha, men jag ska nog hitta på något med ett par stycken ikväll! Blir nog jättebra, hoppas jag... Imorron kommer mamma hem från Marocko, sent visserligen men jag ska få en present och på söndag har jag bestämt att mamma och jag ska fika, hihi. Nu ska jag nog fixa mig iordning men ha en jättebra fredagkväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0