Lördag

God morgon!

Vaknade för en halvtimma sen, pappa väckte mig och Angelica, som sov här förresten, klockan 10 för Angelica ska spela innebandymatch. Inte jag, men jag har tennisträning klockan 1, så jag har gott om tid på mig. Igår var jag med Sofi, Olivia och Angelica och sen kom Jasmin och Amanda, och vi typ gjorde ingenting. Satt ner på gatan hela tiden, haha!

Idag ska jag nog gå på tennisen och sen ska jag ut och shoppa, måste köpa en stickad tröja från Bikbok, om den finns. Ikväll vet jag inte om jag ska ut, mamma kommer ju hem och jag vet inte om jag har lust heller. Får se antar jag. Nu ska jag nog kolla lite på TV och mysa lite i soffan. Känner mig jätteförkyld, nyser en stup i kvarten. Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: isabella

va kul, jag vill också shoppa! men har inga pengar, ses på måndag!

2008-09-27 @ 11:03:10
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Miranda

Ja det gör vi baby!

2008-09-27 @ 11:06:37
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0