Lördag

Gud jag är så sjukt trött, jag gick upp 10 i 7 i morse, på en lördag! Jag hade fotbollsmatch i Gustavsberg. Egentligen ska jag gå på tennis nu, men jag är jättetrött och har ont i benet så jag ska ut på shoppingrunda med Elin. Hon ska köpa jeans och jag ska köpa, euhm, vet inte, kanske nån tröja eller nåt. Igår var jag ute med Isa, och vi drog runt en stund, skulle egentligen träffat Neil, men vi mötte upp Sofi, Angelica, Olivia och Jasmin, och vi hängde med dom en stund, och åkte sen till Telefonplan (ingen aning om varför vi var där!!!) och träffade Isas kompis Marc, men vi hade sjukt tråkigt, och sen åkte jag hem. Imorse åkte mamma iväg till Marocko, hon ska vara där i en vecka. :( Snart ska jag träffa Elin så jag hinner inte skriva mer, men om jag hinner kan jag lägga in bilder på mina skor jag köpte igår, och om jag köper nåt idag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0