Onsdag

Just nu sitter jag och kollar på One Tree Hill, supermysigt. Om ett tag ska jag gå på teatern, men det är då, typ om en halvtimma. Idag har jag varit i skolan, utmattande som vanligt. Somnade idag igen, på bilden den här gången men vi hade vikarie och hon tillät det, hihi. Nu ska jag nog fixa te, och jag skriver nog senare ikväll, men det blir mest plugg för mig. Matteprov på fredag, tror jag kan det mesta men jag måste ändå plugga lite mer. Förresten, min mamma är i Marocko och ska köpa något till mig på flygplatsen. Är det någon som har något tips om en god parfym eller nåt? =)
När mamma kommer hem får vi fixa tid på en manikyrsalong, jag vill förlänga naglarna. Hihi. Nu ska jag gå. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0