Onsdag

Bonjourne, eller något, som det heter på italienska. Idag har jag haft en jättelugn dag. Jag hade bild och slöjd och sen hemkunskap. Sen hade jag italienska. Vi lärde oss att presentera oss själva, typ. Efter skolan gick jag hem och såg lite på One Tree Hill och sen så gick jag till teatern. Sen gick jag hem och åt middag. Sen kollade jag, Mirjam och mamma på gamla avsnitt av Life On Mars och sen kollade vi på Idol. Sen tog jag en dusch och såg på Heroes. Sjukt spännande, men tyvärr vet jag jättemycket av vad som händer eftersom en kille i min klass sa det till mig. Nu så ska jag plugga lite till mitt NO-prov som jag har på fredag. På fredag ska jag äntligen få pengar då kan jag köpa två par jättefina uggs. Ett par på skopunkten som mamma ska betala och ett par från Topshop som Kenza har. Sååå fina!!! Och så ska jag köpa ett par gråa pumps. Men men, Nu måste jag plugga, men jag har sovmorgon imorron så jag kan vara uppe ett tag till. Godnatt allihopa, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0