Shopping och städning

Hejsan!

Sitter och äter på en godisbit, hehe. Jag åt nyss en stor portion falafel med bröd, och innan det chips och någon sockervadd-tuggummi-grej. Mycket mat på kort tid hihi. Var nyss med Elin, hon gick hem för typ 20 minuter sen, vi var på stan och köpte varsinn stickad kofta/tröja på Bikbok. Jag köpte inte den jag skulle ha köpt, för den var slut, men jag köpte en annan, den är supermysig! Och så köpte jag strumpbyxor, typ vanliga svarta.

När Elin och jag kom hem (till mig) så kollade vi på Top Model, och jag var tvungen att städa, måste göra det lite mer snart, typ dammsuga och fixa vardagsrummet. Men det är så himla tråkigt, fattar inte hur jag älskade att städa, när jag gick i typ 5:an. Då städade jag typ all the time.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, kanske ska jag vara med några men inget är bestämt. Mamma kommer ju som sagt hem och jag vet inte om jag orkar gå ut, men jag tror det blir så iallafall. Jag orkar inte sitta inne och ha tråkigt, haha. Är så himla rastlös nu för tiden! Nu måste jag återgå till städningen. Pussar ♥

En bild på mig och "överdelen" på min nya tröja!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:36:31
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0