Sjuk-dag

Hejsan!

Vaknade nyss, efter att jag tog en lite tupplur. Jätteskönt, men jag känner mig fortfarande ganska sjuk. Pappa kom hem och hade med sig lunch till mig, någon köpe-lasagne. Jättegott! Jag fick cola till också, och mackor. Men sen blev det inte bra, för aa jag vart lite mer sjuk! :( Nu sitter jag under mitt jättestora täcke och myser, har precis läst senaste numret av SOLO, och har typ inget att göra. Vill sova mer men det är så jädra kallt att jag inte kan somna om! Kanske ska gå och hyra film, men eftersom min familj snart kommer hem känns det lite onödigt, och rörigt om alla är hemma när man ser på film. Nu ska jag gå och fixa en macka och lite te, får hoppas att det är kvar i magen. Puss!

Kommentarer
Postat av: isabellaaa:D

är du sjuk ? :(

2008-09-29 @ 15:55:35
URL: http://isabbellas.blogg.se/
Postat av: Miranda

aa :(

2008-09-29 @ 16:05:10
URL: http://mirandaf.blogg.se/
Postat av: b

haha nej hon skriver bara att hon är sjuk o ljuger?! haha ;P

2008-10-21 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0