Söndag

God morgon!

Vaknade nyss och har sjukt ont i huvudet och mår illa. Inatt ska vi inte tala om, bara att jag hade en liten incident kallad illamående som.. utvecklades. Inte bra alls, jag har antagligen lite feber också. Alltså, jag är inte riktigt frisk. Men jag kan skriva lite ändå! Igår var jag först ute med Jasmin, Olivia och Sofi, och vi bara gick omkring och hade det tråkigt! Sen drog alla hem så jag gjorde det också. Lite innan 12 kom mamma hem! Det var jättemysigt. Vi drack marockanskt te, och delade ut presenter.

Idag ska jag nog ta det lugnt, kolla på TV och sånt där, och kanske ska jag och mamma gå och fika. Kanske på Götgatsbacken, så kan vi kolla på The Body Shop också, dom har fått in något typ "Deep Sleep" spray som gör att man sover bättre, måste prova! Men den är ganska dyr men mamma kan nog köpa den, hihi! Hmm nu ska jag nog äta frukost, om det går, och kolla lite på TV! Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det jämnar nog ut sig tillslut

allt går ju inte att mäta

för hur skulle då världen se ut

men jag vet att när jag blir stor

så är du ändå alltid min lillebror





he he he he he he he he

2008-09-28 @ 12:32:55
Postat av: Anonym

Här har jag letat i flera timmar

Jag är så trött att jag tror att jag svimmar

Massor av barr har jag fått i skon

Men i korgen finns bara 1 champinjon _

( )

|

|

2008-09-28 @ 19:06:26
Postat av: Anonym

Här har jag letat i flera timmar

Jag är så trött att jag tror att jag svimmar

Massor av barr har jag fått i skon

Men i korgen finns bara 1 champinjon _

( )

|

|

2008-09-28 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0