Söndagkväll

Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp Marockanskt te! Det är jättegott, och sött. På dagen idag var jag på stan med mamma, vi var och fikade på Blå Lotus, och åt jättegod spenatsoppa och jag drack varm choklad med vispgrädde. Sen kollade vi i affärer och gick till Götgatsbacken och kollade på Body Shop, men vi köpte inget. Sen ringde Elin och frågade om jag ville följa med henne till Hötorget, det var någon High School Musical-grej och Zac Efron och Vanessa Anne Hudgens kom dit. Så jag och mamma sa hejdå vid 4 och jag åkte till Hötorget.

Där stod vi i typ 2 timmar och frös för dom kom försent, och vi kom för tidigt. Inte bara att det var kallt, det stod ett skitjobbigt litet barn brevid mig och Elin som jag bara ville döda. Klagade jättehögt och när den sa: Det här är inte som i Hollywood, där har alla fina kläder på sig och man behöver aldrig vänta" fick jag och Elin skrattanfall och höll på att dö, haha. Men sen när Zac och Vanessa kom så var det fett kul, haha jag och Elin fick Vanessas autograf. Fett cool!

Nu är jag typ jättesjuk, eftersom jag var lite sjuk innan så blev det inte bättre av att jag frös ihjäl i 2 timmar, så jag kanske inte går till skolan imorron. Nu ska jga nog färga håret, jag ska färga till min naturliga hårfärg, eller typ lite ljusare. Mamma ska hjälpa mig, så hon ska bara natta klart Ruben så ska hon fixa sen. Nu ska jag snart fixa håret, och sen sova! Puss och kram!


  
Vanessa Anne Hudgens


Zac Efron


Vanessas autograf, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0