Trötter

Brr, usch vad det är kallt! Sitter uppkrupen i soffan med pyjamas och stora duntofflor och en tjocktröja och kollar på Idol. I veckan är det med massor premiärer av superbra program. Imorgon är det Ugly Betty och efter det Desperate Housewifes. Och på onsdag är det säsongsprämiär på bästa tv-serien, Grey's Anatomy! Just love it. Alla egentligen, hihi jag bara älskar tv i allmänhet. Och juste, det är Gossip Girl på söndag också!

Jag blir nog hemma imorgon med, eftersom jag inte känner mig så bra nu. Förutom magsjukan och huvudvärken har jag dessutom fått ont i halsen och så har jag nog lite feber. Jag gick ut med mamma och Moses när mamma kom hem och där ute var det jättekallt så jag blev nog ännu mer sjuk av det. Nu ska jag fixa en kopp varmt te, och sen kolla på nån film. Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0