Fredag

Hej!

Oj vad jag är trött, har gått i skolan i många timmar idag. Förmiddagen var värst, gympa, matte (i 70 minuter!) och NO. Utmattande, huh? Imogon fyller jag år, ska ha firande med familjen + mormor och morfar. Innan har jag tennis, egentligen har jag innebandymatch, men jag hinner inte med det! På söndag ska jag sälja fika med innebandyn iallafall.. Sen är det skola igen.. Där rök helgen.. Men det är sportlov om ett par veckor, och då åker jag till Indien. Sen fyller ju Isabella år också.

Ikväll har jag varit med Isabella, vi var på promenad och sen åt jag en cheesburgare, och sen åkte vi hem... typ! Så har min kväll sett ut. Just nu sitter jag och kollar på OC. Ska fixa en kopp te, och sova tidigt, för jag kommer bli väckt ganska tidigt imorgon, födelsedagsfirande ni vet!? Skriver kanske imorgon bitti, berättar vad jag fått osv. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0