Lördag

Hello folks!

Har ni haft ett bra lov hittills? Eller kanske man ska säga ett bra lov.. Bara några dagar kvar av det nu. Känns som jag inte fått ut något av det. Idag har jag gått upp vid 1, och sen bara fikat och handlat en jättemysig tjocktröja på rean inne på Monki. De har fina kläder. Jag och systern tänkte köpa en pennkjol med dragkedja där fram, ni kanske har sett såna? Jättefina iallafall tycker jag. Och så såg jag en urgullig (penn?)kjol inne på Etc. Den var svart med blommor på och gick ungefär till naveln. Skitsöt!

Kan fota min nya tjocktröja imorgon, men min systers kamera befinner sig inte hemma just nu, så jag kan inte fota. Tyvärr. Ska kanske äta frukost med Elin imorgon på Bakverket. Jag ska nog ta en "stor frukost" isåfall, den lär vara riktigt god. Ska kolla ett par (eller jättemånga) avsnitt av OC nu, kommer väl somna min vanliga tid, 4. Jag vet, alldeles för sent. Efter nyår kom jag bara in i den rytmen, somna sent vakna sent. Lite jobbigt att vänja sig av vid sen när skolan börjar. Men imorgon ska jag iallafall upp lite tidigare, så jag hinner med frukosten. Hörs imorgon. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0